Home / kućni dekor / Jedrenje i istraživanje Francuske Polinezije

Jedrenje i istraživanje Francuske Polinezije

Zdravo prijatelji! Vratio sam se sa svog dugog, odmornog i avanturističkog odmora. Uzbuđena sam što sam se vratila poslu, jer se osjećam podmlađeno, nadahnuto i imam novu perspektivu. Volim kako to čine putovanja. Ovo je zapravo bilo najdulje vremensko razdoblje koje sam ikad odstupio od posla ili bloga. Mislim da je to nešto što ću vjerojatno početi raditi redovnije … zdravo novootkriveni balans posla / života! Molim vas da me netko pozove na odgovornost zbog toga. Ha! Svejedno, danas sam htio podijeliti neke zabavne isječke s našeg putovanja i zaviriti u Francusku Polineziju kroz svoj objektiv. Kliknite za virtualni bijeg na otoke, sažetak godišnjeg odmora i uvid na početak mog novog omiljenog hobija: ronjenja.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Ovo je bilo moje prvo putovanje u Francusku Polineziju i sigurno ću se vratiti! Bilo je to putovanje u nastajanju od tri godine, i još uvijek sam u strahu zapravo dogodilo. Imali smo otkazivanje nakon otkazivanja, preskočili smo više obruča, napravili puno testova i putovali taksijem, avionima i brodovima da bismo došli do odredišta. Vrtlog planiranja i poteškoće da se tamo dođe vrijedili su truda i naše fleksibilnosti! Tahićanski narod je tako prijateljski raspoložen i voljan je dijeliti svoju kulturu (što mi je također bila izvrsna prilika da vježbam francuski), hrana je nevjerojatna, a boja vode kreće se od najnevjerojatnije vodene do safirno plave. Prirodno, natjerao sam Emmetta da se fotografira uz vodu (na slici dolje) da ga usporedim s bojom njegove majice … iako nemam pojma što se događa s njegovom pozi.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Doista se čini i izgleda kao otočki raj koji ste navikli vidjeti na čuvarima zaslona – fotografije doista ne čine pravom paletu boja! Stalno sam navlačio i skidao sunčane naočale kako bih bio siguran da me oči ne varaju.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Odmor smo započeli danju i noću na Tahitiju, nakon čega je slijedilo nekoliko dana u Huahineu, prije nego što smo se ukrcali na jedrilicu u Raiatei. Najviše smo bili oduševljeni brodom i plovidbom. Osjećao se kao zabavna avantura i jedinstveni način razgledavanja otoka.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Veći dio putovanja proveli smo na vodi, jedreći, istražujući lagunu i roneći više puta dnevno. Daleko je premašilo moja očekivanja, i Emmett i ja smo se složili da ćemo jednog dana opet iznajmiti čamac za buduće odmore na plaži.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Ovo putovanje bio je apsolutni san … ronjenje, ribolov, istraživanje osamljenih plaža, ronjenje s maskom, planinarenje ruševinama džungle, otkrivanje lokalnih mjesta izvan utabanih staza i tretiranje svakodnevnice kao nove avanture. To je naša vrsta odmora, i moram reći – Emmett, ja i naša dva prijatelja prilično smo dobro odradili posao planirajući epski odmor.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Plivali smo s tropskim ribama, morskim psima, mantama i istraživali vrtove grebena i koralja. Čak sam se spustio na prvom ronjenju u brodolomu (Olupina Nordbyja)– koji mi je bio najdraži zaron na putovanju. Bio je to brod iz ranih 1900-ih i uživao sam zamišljati kako to izgleda kad pluta površinom, u taktu. Volio bih da sam imao dobre fotografije, ali vidljivost je bila slaba. Možeš uhvatite IG priču o tome ovdje.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Definitivno sam otkrio jako uzbuđenje zbog ronjenja. Znam da i neki od vas vole roniti (Gledam te, Danna!). Stvarno je šteta što ne živimo u blizini oceana … sve više razloga da uvjerim Emmetta da bismo jednog dana trebali uštedjeti za obnovu kuće na plaži. Zanimljiva činjenica – prije nego što sam se odlučio za karijeru u dizajnu, razmišljao sam o istraživanju morske biologije. Uglavnom, cijeli svoj odmor živio sam svoj najbolji život u vodi. Čak smo se i pokupili u gumenjak nakon nekoliko drift ronjenja … to je bio svjež trenutak.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Emmett i naš prijatelj, David, uzeli su svoje GoPro kamere pod vodom, tako da ne mogu tvrditi da su predivne podvodne fotografije … ali mislim da ću se prijaviti na tečaj ronjenja na dah. Prilično smo blizu dobivanja naše napredne certifikacije za ronjenje nakon tolikog ronjenja na našem putovanju, a potreban je i dodatni kurikularni tečaj – volio bih se proširiti i poigrati s kreativnošću pod vodom! Ako ste ronilac ili podvodni fotograf, volio bih čuti vaše preporuke.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Emmett i ja (kao i naša dva prijatelja s kojima smo putovali) su tip putnika koji žude za avanturom i uživaju isprobavajući lokalne favorite. Jedna stvar oko koje smo se najviše razveselili bilo je otkrivanje prikolice– ili lokalni tahićanski kamioni za hranu. Zapravo, toliko smo voljeli hranu – vratili smo se drugi put posljednjeg dana, tijekom presjedanja zračne luke…. samo da pojede još jednu lokalnu večeru. Neću lagati – nikad nismo jeli kod fotografiranog kamiona ispod (odlučili smo se za kamione koji su nudili lokalnu ribu), ali ovaj je izgledao najljepše za fotografiju. Haha! Toplo preporučam kamion Chez Dominique za muškarce kaos i poisson cru. Također možete posjetiti male destilerije ruma, farme bisera, plantaže vanilije i druge zanimljive lokalne industrije. Ugurali smo se koliko smo mogli, ali rulote su bile vrhunac!

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Nakon rastanka s brodom koji je bio dom više od tjedan dana i oproštaja od novih lokalnih prijatelja, sletjeli smo na najprepoznatljiviji francuski polinezijski otok (onaj kojeg uvijek vidite na fotografijama!), Bora Bora. Priznajem, odmarališta su prepuna parova koji slave važne prigode i medenog mjeseca, ali imati nekoliko mirnih dana na kraju našeg putovanja bila je lijepa promjena ritma i savršen način opraštanja od otoka.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Bungalov iznad vode definitivno se osjećao luksuzno. Odsjeli smo u Interkontinentalni Thalasso u Bora Bori, za one koji su slali poruke tražeći detalje.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Pogled je bio zaista prekrasan, a imali smo i privatni bazen (s prijateljima smo podijelili bungalov)– što je bilo prilično prekrasno za izležavanje i opuštanje nakon cijelog ronjenja … iako sam vjerojatno proveo više vremena lebdeći i kupajući se u laguni. Zbog odsustva oceana u blizini našeg doma uvijek provedem što više vremena u slanoj vodi dok sam na odmoru.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Naravno, dizajner u meni također je pokupio puno inspiracije iz Francuske Polinezije. Kao što ste mogli očekivati, obilna je upotreba ratana, bambusa, tikovine, travnjaka, laganog platna, palmovih listova i tkanina od tkanina.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Umjesto kasetiranih stropova i glomaznih mlinskih radova, zaista sam cijenio upotrebu tkanih palmi i ratana instaliranih na stropu kao ukrasnu obradu. Većina tretmana prozora koje sam primijetio bili su prozirni, bijeli paneli koji su izgledali ljupko pušući na blagom oceanskom povjetarcu. Sve se osjećalo vrlo lagano, primjereno klimi.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Obično sam uvijek željan vratiti se kući na kraju odmora, ali zatvaranje poglavlja o ovom posebnom putovanju bilo je gorko slatko. Možda je to zato što toliko dugo nismo putovali u inozemstvo, ali bila sam tužna što sam otišla. Također je ponovno stvorio strast za istraživanjem i putovanjima, upoznavanjem novih kultura, otkrivanjem novootkrivenih mjesta, isprobavanjem nove hrane i prihvaćanjem novih hobija. Prošla godina sigurno me naučila uživati ​​i cijeniti ove trenutke jer nikad ne znamo kada će nam biti sljedeća prilika za nova iskustva.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Javite mi ako želite neke detalje ako u budućnosti planirate i putovanje u Francusku Polineziju! Rado bih podijelio dodatne informacije. Ako ste ronilac, toplo bih preporučio ronilačku trgovinu Sub hemisfera u Raiatei… naša je posada voljela Juliena i imali bismo sreće da jednog dana ponovno zaronimo s njim.

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Mislim da bi Francuska Polinezija bila svestrano mjesto za bilo koju vrstu odmora koji volite – luksuz, avanturu, opuštanje itd. Postoji puno načina da prilagodite iskustvo na temelju svojih želja i potreba – mislim da to vrijedi za svako putovanje!

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Emmett i ja već sanjamo o planiranju našeg sljedećeg velikog bijega za 2022. Imate li zabavnih odmora kojima se radujete ili želite li planirati budućnost? Zapravo imamo u planu još jedan izlet na plažu (koji se brzo približava)… upoznajemo moju braću i sestre za obiteljski odmor. To je prvi odmor koji smo svi zajedno uzeli (ikad!) i nadam se da neće biti posljednja. Uzbuđena sam što ću stisnuti svoju nećakinju i nećake nakon što ih nisam vidjela nekoliko godina! Jesu li obiteljski odmori stvar ili tradicija u vašoj obitelji? Ako da – gdje se volite upoznati? Putujete li dobro s prijateljima?

Jedrenje Francuskom Polinezijom - roomfortuesday.com Imam niz zabavnih postova na blogu poredanih do kraja mjeseca i uzbuđen sam što se vraćam poslu. Zasukali smo rukave i postigli određeni napredak u mojoj obnovi ureda tijekom vikenda, a naručio sam još materijala za naš ulaz. Sljedećih tjedana imam nekoliko projekata za slikanje i objava za koje mislim da će biti korisni! Javite mi koje biste druge vrste postova rado čitali ovog ljeta, a ja ću ih dodati na svoj popis. Hvala što ste ovdje!

Mogli biste i voljeti

• Istaknuto - roomfortuesday.com

Dva zapažena posta u jednom mjesecu? Ja znam ja znam. Ovaj je ipak kratak i sladak. Uzimam nekoliko tjedana odmora od bloga, ali prije nego što odem, želio sam …

• Napomena: Inspirativne veze, ažuriranja i nalazi - roomfortuesday.com

Pozdrav, sretan vam svibanj! Nadam se da ste svi imali lijep vikend! Proveli smo puno vremena radeći vani i bilo je prekrasno uživati ​​u suncu i provesti se na otvorenom …

• Turistički vodič Antibes (Francuska rivijera) - roomfortuesday.com

Prošli petak podijelila sam svoj turistički vodič za Amsterdam, a danas (kao što sam i obećala) – ponavljam francuski dio našeg odmora. Uskočili smo na brzi let iz Nizozemske za Nicu …

• Scene za odmor: Oregon - roomfortuesday.com

Početkom 2020. Emmett i ja nazvali smo ovu “našu godinu putovanja” koja je u ovom trenutku godine toliko smiješna (pogledajte sve naše ciljeve za …

About admin

Check Also

Kuća u kolonijalnom stilu sa svježim suvremenim izgledom u sjevernoj Kaliforniji

Ovu ljupku kuću u kolonijalnom stilu projektirao je Dizajn područja zaljeva u suradnji sa Fiorella …