Home / spavaća soba dekor / Bolja ljubavna recenzija seksa plesačica s tapkanjem: Bolja od dečka?

Bolja ljubavna recenzija seksa plesačica s tapkanjem: Bolja od dečka?

U čudnom dijelu vremena između Nove godine i 14. veljače, zabavljanje se može osjećati gotovo nemoguće. Nitko se ne želi spetljati s nekim neposredno prije Valentinova i mora pretrpjeti prerani razgovor “što smo”, jesam li u pravu? To je reklo da ostajem u samostalnoj predstavi koja će me preplaviti dok se ne uronim u bazen za zabavu – i srećom, moja nova seksualna igračka Better Love Tap Dancer čini moje vrijeme posebno ugodnim.

Stvarni partner je sjajan, ali dobra seks igračka? Često je čak i bolje pogoditi mjesto! Uvijek pregledavam nova izdanja na Stranica Ella Paradis, i kad sam vidio Better Love Tap Dancer, novi stimulator klitorala, znao sam da moram to pokušati. Od svih mojih igračaka, stimulator klitorisa su mi najdraži za samostalnu igru, jer posao uglavnom rade brže od vibratora ili bilo koje druge opcije.

Nakon energičnog postupka testiranja (AKA, nekoliko noći s odabranim lubrikantom), ovdje sam kako bih izvijestio da je ova igračka must-shop. The Dodirnite Plesačica koristi tehnologiju Tap Pleasure koja stvara pulsirajući osjećaj sličan – ali daleko konzistentniji od – ljudskog dodira. Vodootporna igračka za punjenje izrađena je od silikona koji je siguran za tijelo (a da ne spominjemo tri slatke boje!) I ima šest različitih načina pulsiranja između kojih možete izabrati.

Naša je misija u STYLECASTER-u pružiti ljudima stil, a mi imamo samo proizvode za koje mislimo da će vam se svidjeti jednako kao i nama. Imajte na umu da ako nešto kupite klikom na vezu u ovoj priči, možda ćemo dobiti malu proviziju od prodaje.

Uz dopuštenje Bolje ljubavi.

Kad sam prvi put otpustio ovu bebu, bio sam pomalo zbunjen. Uključilo se, ali nisam vidio pulsiranje. Brzo sam naučio da ga uključivanje stavlja u način rada Play, ali morao sam dodirnuti gumb iznad gumb za napajanje za pokretanje tehnologije Tap Pleasure. Od tamo su moje noći prelazile iz dobrih u sjajne.

Moja jedina zamjerka – što je, da budem jasan, teško da je loše – jest da je ovo možda teška igračka za igranje u paru, čisto zato što osjeća tako intenzivno i lijepo, možete završiti ranije nego što je predviđeno. Nije idealno ako tražite višesatnu seksualnu špicu, ali fantastično kad ste sami i želite trenutno zadovoljstvo! iako ja mogli pogledajte kako ga partner koristi i za neku intenzivnu igru ​​bradavica.

Ako poput mene i sljedećih mjesec dana vozite solo, pobrinite se da vaša igra za jednog bude jednako zadovoljna kao i stvarna veza. The Better Love Tap Dancer je definitivno jedna od najintenzivnijih stimulativnih igračaka koje sam isprobala u minuti – sigurno je reći da ću ove godine kupiti jednu za sve svoje Galentine. I oni zaslužuju ovu razinu pulsirajućeg užitka!

Bilten StyleCaster

About admin

Check Also